Kényelmi szolgáltatások

Kényelmi szolgáltatások

A telefon használatát az alábbi szolgáltatásokkal kényelmesebbé teheti:

Igénybevételükhöz szükség van egy megfelelô nyomógombos telefonkészülékre is, amelyen megtalálhatók a * és # , valamint FLASH (némely készüléken F ill. R vagy Recall jelzésű) billentyűk.

Hívásátirányítás feltétel nélkül

A beérkező hívás belföldi vezetékes vagy mobil telefonszámra irányíthatók át. Az előfizető, ha távolléte miatt nem tudja fogadni az állomására érkező hívásokat átirányítja azokat egy aktiváláskor megadott másik telefonszámra. Aktív hívásátirányítás alatt a bejövő hívásokat minden esetben a megadott telefon-állomásra kapcsolja.

Hívásátirányítás feltétel nélkül bekapcsolása

  1. Emelje fel a kézibeszélőt(tárcsahang)!
  2. Nyomja meg a * 21 * billentyűket!
  3. Adja be a telefonszámot, ahova az átirányítást kéri! (távhívásnál a 06 és körzetszámot is)
  4. Nyomja meg a # billentyűt.

Hívásátirányítás feltétel nélkül kikapcsolása

  1. Emelje fel a kézibeszélőt(tárcsahang)!
  2. Nyomja meg a # 21 # billentyűket!

Díjazás:

Az átirányított hívás díja két részből áll: a hívó az átirányítást megrendelő előfizető telefon-állomásáig fizeti meg a hívást, az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásig felépített hívást pedig a szolgáltatást kérő előfizetőnek számlázzák.

Hívásátirányítás foglaltság esetén

Az előfizető, aki telefon-állomásának foglaltsága miatt nem tudja fogadni az érkező hívásokat, átirányítja azokat egy megadott másik telefon-állomásra. Aktív átirányítás alatt a központ csak azokat a hívásokat továbbítja az aktiváláskor megadott telefon-állomásra, melyek az előfizető telefonállomásának foglaltsága alatt érkeztek, a többi hívást az előfizető telefon-állomásának számára kapcsolja.

Hívásátirányítás foglaltság esetén bekapcsolása

  1. Emelje fel a kézibeszélőt(tárcsahang)!
  2. Nyomja meg a * 69 * billentyűket!
  3. Adja be a telefonszámot, ahova az átirányítást kéri! (távhívásnál a 06 és körzetszámot is)
  4. Nyomja meg a # billentyűt.

Hívásátirányítás foglaltság esetén kikapcsolása

  1. Emelje fel a kézibeszélőt(tárcsahang)!
  2. Nyomja meg a # 69 # billentyűket!

Díjazás:

Az átirányított hívás díja két részből áll: a hívó az átirányítást megrendelő előfizető telefon-állomásáig fizeti meg a hívást, az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásig felépített hívást pedig a szolgáltatást kérő előfizetőnek számlázzák.

Hívásátirányítás „nem felel” esetén

Az előfizető azokat a hívásokat, melyekre megadott időre „nem felel”, átirányítja az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásra. . Aktív átirányítás alatta központ csak azokat a hívásokat irányítja át az aktiváláskor megadott telefon-állomásra, melyek csengetik az előfizető telefon-állomását, de a megadott időn belül nem veszik fel a kézi beszélőt. A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.

Hívásátirányítás „nem felel” esetén bekapcsolása

  1. Emelje fel a kézi beszélőt(tárcsahang)!
  2. Nyomja meg a * 61 * billentyűket!
  3. Adja be a telefonszámot, ahova az átirányítást kéri (távhívásnál a 06 és körzetszámot is)!
  4. Nyomja meg a * billentyűt.
  5. Adja be, hogy hány másodperces kicsengetés után kezdődjön az átirányítás (5-től 60-ig lehet)
  6. Nyomja meg a # billentyűt!

Hívásátirányítás „nem felel” esetén kikapcsolása

  1. Emelje fel a kézi beszélőt(tárcsahang)!
  2. Nyomja meg a # 61 # billentyűket!

Díjazás:

Az átirányított hívás díja két részből áll: a hívó az átirányítást megrendelő előfizető telefon-állomásáig fizeti meg a hívást, az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásig felépített hívást pedig a szolgáltatást kérő előfizetőnek számlázzák.