Kényelmi szolgáltatások
A telefon használatát az alábbi szolgáltatásokkal kényelmesebbé teheti:
Igénybevételükhöz szükség van egy megfelelô nyomógombos telefonkészülékre is, amelyen megtalálhatók a * és # , valamint FLASH (némely készüléken F ill. R vagy Recall jelzésű) billentyűk.
Hívásátirányítás feltétel nélkül
A beérkező hívás belföldi vezetékes vagy mobil telefonszámra irányíthatók át. Az előfizető, ha távolléte miatt nem tudja fogadni az állomására érkező hívásokat átirányítja azokat egy aktiváláskor megadott másik telefonszámra. Aktív hívásátirányítás alatt a bejövő hívásokat minden esetben a megadott telefon-állomásra kapcsolja.
Hívásátirányítás feltétel nélkül bekapcsolása
Hívásátirányítás feltétel nélkül kikapcsolása
Díjazás:
Az átirányított hívás díja két részből áll: a hívó az átirányítást megrendelő előfizető telefon-állomásáig fizeti meg a hívást, az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásig felépített hívást pedig a szolgáltatást kérő előfizetőnek számlázzák.
Hívásátirányítás foglaltság esetén
Az előfizető, aki telefon-állomásának foglaltsága miatt nem tudja fogadni az érkező hívásokat, átirányítja azokat egy megadott másik telefon-állomásra. Aktív átirányítás alatt a központ csak azokat a hívásokat továbbítja az aktiváláskor megadott telefon-állomásra, melyek az előfizető telefonállomásának foglaltsága alatt érkeztek, a többi hívást az előfizető telefon-állomásának számára kapcsolja.
Hívásátirányítás foglaltság esetén bekapcsolása
Hívásátirányítás foglaltság esetén kikapcsolása
Díjazás:
Az átirányított hívás díja két részből áll: a hívó az átirányítást megrendelő előfizető telefon-állomásáig fizeti meg a hívást, az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásig felépített hívást pedig a szolgáltatást kérő előfizetőnek számlázzák.
Hívásátirányítás „nem felel” esetén
Az előfizető azokat a hívásokat, melyekre megadott időre „nem felel”, átirányítja az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásra. . Aktív átirányítás alatta központ csak azokat a hívásokat irányítja át az aktiváláskor megadott telefon-állomásra, melyek csengetik az előfizető telefon-állomását, de a megadott időn belül nem veszik fel a kézi beszélőt. A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.
Hívásátirányítás „nem felel” esetén bekapcsolása
Hívásátirányítás „nem felel” esetén kikapcsolása
Díjazás:
Az átirányított hívás díja két részből áll: a hívó az átirányítást megrendelő előfizető telefon-állomásáig fizeti meg a hívást, az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásig felépített hívást pedig a szolgáltatást kérő előfizetőnek számlázzák.
Kapcsolódó cikkek
Telefon díjcsomagok Kényelmi szolgáltatások Egyetemes szolgáltatásLetölthető dokumentumok, űrlapok
Hívásvégződtetési díjak JPE nyilatkozat TRIOTEL Általános szerződési feltételek 95-ös körzet települései